Uw partner voor inkoop & contractmanagement

Logo
30 januari 2023

Als gemeente of gemeentelijke organisatie wilt u niet dat er in uw netwerk en/of ICT infrastructuur onbevoegden inbreken, ronddwalen en waardevolle informatie stelen, veranderen, vernietigen of zelfs achterhouden tegen betaling van losgeld. Als dit, ondanks alle aanwezige state-of-the-art beveiligingsmaatregelen, toch gebeurt, dan wilt u dat weten. U wilt dan direct kunnen ingrijpen om het incident te stoppen en verdere schade voorkomen. Dit kan mogelijk gerealiseerd worden door de juiste inrichting van monitoring & response. Bizob en VNG Realisatie / Informatiebeveiligingsdienst (IBD) werken samen aan de nieuwe aanbesteding voor monitoring- en responsediensten. Wilt u meer informatie over deze aanbesteding? Meld u aan voor de informatiebijeenkomst op 15 februari a.s. in Veldhoven (of een van de andere regiobijeenkomsten).

In de afgelopen periode zijn we druk bezig geweest met de inkoopstrategie en de eerste opzet van het Programma van Eisen. Dit willen we tijdens fysieke regiobijeenkomsten graag met zo veel mogelijk geïnteresseerden delen. Daarnaast willen we het proces van aanmelding door deelnemers onder de aandacht brengen, daar de huidige planning ervan uitgaat dat eind februari duidelijk is wie mee gaat doen en we medio maart de aanbesteding kunnen publiceren.

Deze regiosessies zijn met name bedoeld om de doelstelling van de aanbesteding en het te verwerven portfolio aan diensten toe te lichten, alsmede de beoogde verwervingsstrategie. Daarnaast willen uw mogelijke inschrijving bespreken en uw eventuele wensen ophalen. De verwervingsstrategie zullen we zo spoedig mogelijk aan alle geïnteresseerden toezenden. De regiobijeenkomsten worden verzorgd door VNG (IBD en SCG) en Bizob. 

Aanmelden

U meldt zich aan door een email te sturen naar [email protected] en in de onderwerp regel de naam van de gewenste regiobijeenkomst te zetten.

U ontvangt een aantal dagen voor aanvang van uw regiobijeenkomst een bevestiging met daarin de precieze locatie en de gegevens van de contactpersoon ter plekke.

  • Hoofddorp, 6 februari, 10.00 – 12.00 uur 
  • Assen, 8 februari, 12.30 – 15.00 uur
  • Schiedam (DCMR), 9 februari, 10.00 – 12.30 uur
  • Veldhoven, 15 februari, 12.30 – 15.00 uur
  • Arnhem, 17 februari, 10.00 – 12.30 uur
  • Hilversum, 23 februari, 12:30 – 15:30 uur

Contact

Voor vragen kunt u contact opnemen met een van de onderstaande contactpersonen:

Jochem Berns, concerninkoper Bizob, [email protected] 06-11195388

Sandra Kluytmans, commoditymanager ICT Bizob, [email protected] 06-10947648

Pieter-Bas Nederkoorn, diensteigenaar GGI [email protected] 06-51431299

Willie Horden, contractmanager[email protected] , 06-20362822.