Bizob is dé partner voor inkoop en contractmanagement voor gemeenten en publieke organisaties in Oost-Brabant. Samenwerking is onze sleutel tot succesvolle publieke inkoop.

Sinds 2003 bundelen we de krachten van gemeenten en publieke organisaties om samen slimmer, duurzamer en effectiever in te kopen. Wat begon als een initiatief van tien gemeenten, is uitgegroeid tot een toonaangevend expertisecentrum voor overheidsinkoop in Nederland.

Effectief en efficiënt inkopen is essentieel voor elke organisatie. Voor publieke instellingen komt daar nog een extra uitdaging bij: het naleven van complexe wet- en regelgeving rondom aanbestedingen. Gelukkig staat u er als aangesloten organisatie bij Bizob niet alleen voor.

Met het expertisecentrum van Bizob heeft u niet alleen kennis in huis, maar ook een betrokken partner die met u meedenkt, vooruitkijkt en samen met u werkt aan duurzame en toekomstbestendige inkoopoplossingen.

Regelmatig ziet Bizob kansen voor een gezamenlijke inkooptraject. Want samen staan we sterker dan alleen. Bij een gezamenlijk traject bundelen we de inkoop en delen we informatie en expertise. Het doel is het behalen van voordeel voor alle deelnemende organisaties.

En met succes! In de afgelopen jaren heeft het team collectieve inkoop allerlei inkooptrajecten geïnitieerd en in de markt gezet. Zoals voor kantoormeubilair, hard- en software, openbare verlichting, verkeersborden, verzekeringen, gas en electra, inhuur van personeel, juridische dienstverlening, etc. Door samenwerking wordt kennis opgebouwd van producten, markten en bedrijven, waardoor transactiekosten en risico’s voor de deelnemende organisaties verminderen en de professionaliteit van de inkoop toeneemt. Samengevat: minder kosten, betere producten, minder risico’s en betere voorwaarden.